Προτείνεται μια παιδαγωγική κοινότητα που σηματοδοτεί την παρουσία και τον ρόλο της στην πόλη, αποτελώντας οργανικό μέρος του δικτύου της γειτονιάς, και συγκροτεί σύνθεση με ευκρινή κεντρική ιδέα, δομή, αναγνωρίσιμη μορφή και υλικότητα.
Η διφυής δομή του θέματος (εσώστροφη αλλά και εξώστροφη) οργανώνεται από την προστατευτική «αγκαλιά-αίθριο» και συγχρόνως από το «άνοιγμα-πέρασμα» προς τον δημόσιο χώρο, που επιτυγχάνεται με τη στροφή του πύργου -σημείου αναφοράς- προς το γειτονικό πολιτιστικό κέντρο και τους χώρους πρασίνου και παιχνιδιού.
Δείτε ολόκληρη την παρουσίαση στην ενότητα Αρχιτεκτονική, ΕΔΩ.
Ομάδα μελέτης: Τσιράκη Σοφία, Μαστρογιαννοπούλου Δέσποινα, Σκορδίλη Χρύσα, Τσέλου Δανάη
Ηρώ Καραβία - 20/11/2024
Archetype team - 19/11/2024
Μπορείς να καταχωρήσεις το έργο σου με έναν από τους τρεις παρακάτω τρόπους: